10 універсальних порад для водія, що вирушає у зимову дорогу.
Одна з яких є наймудрішою: за найменшої можливості уникайте поїздки у снігопад, ожеледицю, залишайтеся дома.
І ще…Якби нас не «балувала» погода, які б прикрі не траплялися з Вами ДТП – завжди телефонуйте нашим незалежним експертам! Адже 14 років досвіду у незалежній експертизі та віртуозне володіння методиками оцінки нанесених Вашому авто збитків, компенсують Вам, як мінімум, витрачені нерви і збережуть, по максимуму, вашу матеріальну компенсацію. З нами у Вас не буде на душі поганої погоди!
Усі так чекали снігу… І дочекались…
Часто сніг не встигають прибрати навіть у містах і тоді ви змушені їхати не асфальтом, а прикатаною сніговою полосою, що може змінюватись вибоїнами. Якщо мороз, то така дорога тверда. Якщо ж температура раптом падає, то у відлигу така дорога стає дуже слизькою та ненадійною. Краще тоді, щоб переднє ліве і заднє ліве колесо їхало своїм шляхом, а правий бік машини «вчепився» у кромку дороги. Головне, не вмикати швидкість більше 60 км в годину, бо може знести у кювет. Щоб розминутися із зустрічними авто, часто приходиться повністю ставати на обочину.
Якщо дорога перетворилась у льодяну двоколійку, то рухатись нею потрібно чітко тримаючись середини та повільно. Вибратись звідти складно. Різко повертати кермо не можна, бо є вірогідність так само різко розвернутись поперек дороги.
Перед світлофорами, пішохідними переходами, громадськими зупинками утворюються льодові поліровані ділянки від стояння багатьох автівок. Приготуйтеся заздалегідь до цих надважких місцин дороги. Такі ж «сюрпризи» у вигляді тонкої плівки льоду на асфальті утворюються вранці, коли температура біля нуля. Їх трудно розгледіти. Це треба знати. Буває різниця у покритті дороги і коли Ви виїжджаєте весною-восени з лісу на поле. Адже ліс «тримає» нічну температуру довше.
Якщо ожеледиця. Знавці кажуть, що починати рух потрібно з низькою частотою обертання, розганятися плавно, перемикати передачі швидко.
Якщо в селі не прибирали снігу зовсім… Тверезо зважте можливості вашого автомобіля. Добре продумайте, що ви робитимете, якщо переможуть снігові замети.
Великі кучугури краще «брати з розгону». Назад спускатись, (щоб набрати ще більший розгін!), по власній колії. Розганятись потрібно на низькій передачі.
Добре було б пройтись через місця спусків, бо там снігу може наскладатися особливо велика товща. Пробиратись вперед краще вищими місцями – там снігу найменше, бо його зносить вітром.
Завжди майте з собою лопату, буксирувальний трос, ланцюги проти ковзання, сокиру. Ланцюги допоможуть піднятися вгору, пройти глибокий сніг. Однак, на твердій дорозі їх потрібно зняти.
Ось універсальні правила, які має знати водій, вирушаючи у зимну подорож: